środa, 9 marca 2016

Liebster Award :D

Nominowała mnie Fallen Angel ( autorka: http//selena-justin-love-story.blogspot.com )


Baaardzo dziękuję za nominację! :D

1. Co sprawia Ci największą radość w pisaniu?

Po prostu uwalniam moją wyobraźnię, tworzę własny świat, do którego zawsze mogę uciec, bohaterów, których z każdym rozdziałem poznaję lepiej, a kiedy Wam się to podoba, cieszę się jeszcze bardziej :) 

2. Dlaczego podjęłaś taki temat swojej opowieści?

Nie mogłam pogodzić się z tym, że nie wiem co dalej z Nessie i Jacobem, więc postanowiłam, że wymyślę własne zakończenie ich historii. 

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa i dlaczego?

"Sztruksik",  w sumie nie wiem dlaczego, po prostu uwielbiałam tego misia i jego przygody.

4. Jeśli mogłabyś być jedną filmową/książkową postacią, to kto by to był i dlaczego?

Trudne pytanie... Chyba Renesmee, zawsze miałam słabość do Jacoba i wilkołaków, a ona ma go i swoje własne nadprzyrodzone zdolności.

5. Jak radzisz sobie z brakiem weny?

Zwykle pomaga mi odpowiedni odpoczynek, ale kiedy jest już bardzo źle, po prostu robię sobie przerwę i wracam pełna weny, sił i pomysłów.

6. Wierzysz w magię? Jak tak, to dlaczego?

Zależy co dla kogo jest magią. Magią może być czytanie, bo przenosisz się do innego świata, wczuwasz się w głównego bohatera i przez pewien czas jesteś w zupełnie innym miejscu. Magią może być przyjaźń, miłość i to jak wszystko szybko potrafi się zmienić. Magia nie musi wiązać się z czarownicami, różdżkami i zaklęciami :)

7. Czy Twoim zdaniem przyjaźń damsko-męska istnieje?

Myślę, że tak. To, że się z kimś przyjaźnisz, nie znaczy, że musisz się w nim zakochać, a nawet jeśli tak się kiedyś stanie, to przecież podstawą miłości jest przyjaźń.

8. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Takie największe są dwa:
1. Doktorat z chemii kryminalistycznej 
2. Napisać i wydać bestseller 

9. Co jest dla Ciebie największą motywacją do pisania opowiadań?

Fakt, że bardzo to lubię, relaksuję się przy tym. Pomaga również to, że moje opowiadania się podobają, a z każdym komentarzem motywacja rośnie i aż chce się dalej pisać :)

10. Czy Twoi przyjaciele, rodzina, znajomi wiedzą, że piszesz bloga? 

Wiedzą i bardzo mnie wspierają, za co dziękuję! <3

11. Jak zaczęła się Twoja historia z pisaniem?

Zaczęła się w trzeciej klasie podstawówki, kiedy napisałam opowiadanie o motylku, który poznał drugiego motylka i żyli razem długo i szczęśliwie :)


Nominuję:
http://its-too-late-say-sorry-jb-ff.blogspot.com/


1. Możesz użyć 5 słów, opisz siebie.
2. Masz jakieś marzenie związane z pisaniem?
3. Co wpływa na tematykę Twoich opowiadań?
4. Czy pisanie sprawia Ci radość?
5. Jakie książki/opowiadania lubisz najbardziej?
6. Z którego bloga jesteś najbardziej zadowolona?
7. Co Cię relaksuje?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
10. Jakie 3 rzeczy wzięłabyś na bezludną wyspę?

Jeszcze raz dziękuję za nominację! :)


Blog został przeniesiony z: renesmeecullenmystory.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz